***

Hallå Hej!

Jag har haft fullt upp med massa annat så jag har inte haft någon tid till datorn och bloggande.
Jag är fortfarande kattvakt åt pappa och Lenas katter, dom kommer hem ikväll.
I helgen vet jag inte vad som händer och sker, vi hade tänkt åkt till leklandet i Gävle idag men på deras hemsida stog det att man skulle passa sig för svininfluensan så dom rekommenderade att man skulle hitta på något annat med sina barn. =/ Vågar inte chansa, för OM Emilia skulle få nå skit skulle man ju verkligen hata sig själv.
Vi får åka dit en annan gång ist :)

Igår var vi på IKEA och småhandlade lite, det blev lite smått bara.
En pall till Emilia som hon kan stå på vid tvättstället, en ny toalettborste med hållare, en leksaksback, förvaringsburkar, dvd-ställ osv.

På Måndag ska jag på studiebesök och prata lite om hur jag ska göra med Engelskan. Jag hade tänkt ha Emilia på dagis då men självklart så har ju dom planeringsdag då så det blir väl mamma/mormor som får offra sig antar jag. :p hehe.

Tisdag blir det besök på BVC för undersökning och vaccination. Hua hua, gillar inte när dom ska stickas för Emilia blir så hysteriskt men det är ju en sak som måste göras så.. =/

Torsdag blir det frisööören! :) Hoppas det blir bra bara, annars blir jag arg. haha.

Nu ska jag återgå till min snutta.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0