***

Hejsan Hej!

Igår lämnade jag lillan till dagis 8:30 och strax efter kl 9 åkte jag och mamma/mormor ner på stan och jag var och klippte mig och färgade håret =) Det tog 3 timmar där och det känns bra i håret :p Inge klag från mig den här gången, när jag brukar gå till frissan så brukar jag vara sur i flera dagar efter för att jag blir missnöjd. :p Mamma/mormor knallade runt på stan medans. 13:30 hämtade jag Emilia på dagis och efter det åkte vi till Sibylla och åt och sen kom jag helt plötsligt på att jag skulle ha en ny mobiltelefon så då brummade vi in till Valbo, tänkte åka till Elgiganten först men så hade ju Media Markt invigning så då åkte vi dit ist, mkt folk men billig telefon :) Jag köpte en Sony Ericsson W302 och mamma/mormor fick en Nokia nånting :p
Min var nedsatt till 849:- och mamma/mormors till 249:- så det var inte alls farligt :) Nu kan man iaf prata och höra ordentligt, min andra telefon var en ren katastrof. hehe. Köpte även en Philips plattång för 99:- till mamma/mormor för hennes var ju ganska utsliten om man säger så :p

Nu får det bli lugnt med shoppandet ett tag, försöka iaf ;) Måste hålla pengarna nu.

Idag blir det att festa lite grann. :) Emilia ska vara hos mamma/mormor.

Vi kanske ses ikväll om ni är ute :)

Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Precis lika telefon som jag har världelös om jag får säga mitt ;D

2009-09-30 @ 09:39:28
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0