Hjälp mig?!

Hejsan Hej!

Är det någon som har något bra tips på vad man kan ge ett barn ist för välling som är mättande?
Emilia bara tvärslutade med välling och jag har till och med försökt och blandat ut den med saft men hon vill inte ha det heller och så har jag provat välllingen med smak. Jag har provat nypon, frukt och saftsoppa. Saftsoppa drack hon i cirka 2 dagar men nu vill hon inte ha det heller.
Helst av allt vill hon ha saft, men det är ju inte speciellt mättande och nyttigt att dricka på kvällarna och eftersom att hon inte blir mätt så resulterar ju det i att hon vaknar flera ggr per natt och vill ha något att dricka, och det är bara saft som duger. Jag ska till BVC den 25:e så jag tänke höra med dom om dom har något bra tips. Jag har även försökt att ge henne gröt på kvällarna men det vill hon inte heller ha, då spottar hon och fräser :p Jag har också provat att ge henne mat ganska sent för och se om hon blir mätt och sover hela nätterna men inte det heller. Emilia har alltid varit duktig på att sova hela nätter, hon kan ha vaknat till någon gång för nappen. Det kan ju vara någon tillfällig period också men sannolikheten är ju att hon vaknar på nätterna för att hon är hungrig. Jag får fortsätta att exprimentera, tillslut kanske jag hittar något som funkar :) Men om ni har varit med om samma sak eller har några bra tips eller råd så får ni gärna berätta det.



Denna vecka är min sista på jobbet och det känns rätt ut sagt förjävligt, sen är man tillbaka till verkligheten igen. Arbetslös och jävlig! ;( Jag vill ha ett jobb, ge mig ett jobb! Jag har ju uppsatt på timmar men det är ju inte direkt något säkert kort, vissa månader kanske dom ringer ofta och nästa ingenting, det är ju sån ovisshet med att gå på timmar och så vet man aldrig när dom ringer. Usch. Jaja, det är väl bara att försöka leta och leta tills man hittar nå skit :p

Mitt schema denna vecka (33):

Måndag: 15-21
Tisdag: 7:30-13
Onsdag: 7-30-13
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig
Lördag: 7-13
Söndag 7-13


Nu väntar vi på att mamma/mormor ska bli klar sen ska vi gå till affären och handla, sedan hem och göra mat och sen ska jag jobba.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0