Jag älskar rea!

God dag!

Idag fick jag sovmorgon, Emilia vaknade 9:30. :) Hon vaknade lite tidigare men hon somnade om.
Vi har gått ner på stan fram och tillbaka med mamma/mormor och uträttat lite ärenden, besökt ams, försäkringskasan och så beställde jag en klipp och färgninstid hos frisören, denna gång blir det på Lekri. =) Ska bli så underbart skönt att få klippa och färga håret hos en frisör =)
Vi klev också in på Kappahl och Lindex, på Lindex hittade jag lite fynd på rean till Emilia.

Jag köpte en jacka och termobyxor till vintern för 99:- delen, inte alls farligt med tanke på vad årets kommer att kosta. Jag tänkte att det som jag köpte nu kan hon få ha på dagis. =)
Och så fick hon 3 st tröjor.
Allt detta kostade 279:. Billigt och bra. Jag älskar rea! :) hehe



Fint och underbart väder idag, vi ska väl ta oss ut eller något om en stund igen. Jag måste bara vila ryggen lite.
Vi hörs och ses!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0