Kattvakt!

Hejsan Hej!

Igår jobbade jag mitt sista pass så nu är man tillbaka till arbetslösheten och helvetet.
Jag står ju iaf kvar på vikarielistan så jag får väl hoppas på att dom ringer ut mig då.
Jag ska ju kanske börja plugga Engelska A också men jag vet inte hur det blir med det ännu.. väntar på att min handläggare från coachingprojektet ska höra av sig men ringer hon inte den här veckan så får jag ta kontakt med henne.

Igår åkte pappa och Lena på motorcykelsemester så jag är kattvakt. =)

På Onsdag fyller jag år, 23 år. Värdelös ålder :p
Det blir väl iaf lite fika, det blir inget märkvärdigt.

Snart ska vi åka till Högbo och lämna Samiam, Rickard och Jennys katt. Mamma/mormor har haft honom över helgen =)

Senare på eftermiddagen ska vi åka till Dollar och kika lite, kanske köpa något om det finns nå roligt. :)

Samiam! =)



Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0