Shoooppiiiing!

Hej!

Det blir inte mkt skrivande här, jag har inte tid och så har jag inte tillgång till någon dator hemma.
Jag orkar inte skriva så värst mkt nu heller, jag har precis kommit hem från jobbet och jag känner mig helt slut så jag ska ta och vila mig en stund innan lill skruttan kommer hem, hon är med Rickard och Jenny i Furuvik, dom hämtade henne på dagis vid 10 tiden.

I Lördags var vi iaf till Valbo och shoppade loss, hehe. Roooligt =)

Till mig själv köpte jag:
En tröja
En ögonskugga
Rakhyvlar

Till Emilia köpte jag:
En jacka till hösten
Fleeceset
Dockvagn (en liten sulky)
Docka med massa tillbehör
Videofilmer (12 pack - skit bra och billigt)

Mamma/mormor köpte:
Skor
Ögonskugga
En tröja
En tunika
En top
2 par jeans leggings
Halsband

osv osv =)


Denna veckas jobb: (32)

Måndag: 7:30-14
Tisdag 7:30-14
Onsdag: Ledig
Torsdag: 14-21
Fredag: 7:30-14
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Ganska lugn vecka, skönt det :)

Näe, nu skiter jag i den här dumburken.
Vi hörs!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0