Sol och bad!

God eftermiddag!

Igår jobbade jag fm mellan 7:30-14 men vi försov oss. =/ Vaknade 6:55 och Emilia skulle vara på dagis kl 7. Ringde både till dagis och jobbet och sa att vi skulle bli lite sen. Jag var på jobbet strax före kl 8. Efter jobbet tog vi en promenad till Coop, Klädjätten och ÖoB och shoppade lite =) Emilia fick lite kläder av mamma/mormor och jag fick nya gardiner till köket osv, det tackar vi för snälla mamma/mormor :) Jag köpte typ bara tråk saker, rengöringsmedel o sånt :p

Idag åkte vi med Rickard och Jenny till Strandbaden och solade och bada, det var så härligt och skönt så :) Emilia tyckte det var lite kallt i vattnet, hon hacka tänder, haha. Stackarn :p Men vi hade det trevligt och skönt :)
Nu har vi nyss ätit med mamma/mormor och nu vet jag inte riktigt vad som händer.

Men nu har jag inte tid att sitta här, jag har ju lilltösen att ta hant om :)
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0