Första stegen!

Hej Hej!

Vi kom nyss hem från öppna förskolan och Emilia sover i vagnen nu.
Emilia skulle måla på öppna men hon tyckte verkligen inte om det så vi fick gå o tvätta henne på engång och sätta på kläderna igen. =/ Jaja, de kanske går bättre nästa gång :p
Barnen lekte iaf av sig och Emilia tog sina första steg utan stöd! :) Det var jättekul att se, alla vart helt exalterade. haha.
Jag blev bara paff o fatta ingenting först :p
Jag har bara väntat o väntat på att det ska komma, och entligen är de på gång ;)

Nu är vi hemma hos mamma/mormor men jag ska gå hem och kolla posten sen ska vi nog gå och handla lite mat.
Jag kanske skriver senare under dagen, får se om jag orkar :p

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0