Glad alla hjärtans dag!

Hejsan.

Vi sov hos mamma/mormor inatt, Emilia somnade runt 21:25 och sen kollade jag och mamma/mormor på 'True Lies'tv3. Jag gillar vanligtvis inte såna filmer, men jag fastnade iaf och kunde inte slita mig. Efter filmen blev det sängläge.
Emilia vaknade vid kl 7 och man var ju lagooomt trött men det var väl bara att dra sig upp. Jag bäddade ner mig på soffan medans Emilia lekte men hon skulle bara klättra upp till mig så det gick ingen vidare bra o ligga där :p
Efter 2-2½ timme gjorde jag ordning välling igen och la oss i sängen och vi somnade om till kl 11 för då ringde telefonen.

Vi ska snart ta och börja med the food, idag blir det fläskkotletter och potatisgratäng. Mumsigt! =)
Efter maten ska vi gå ner till Nettan för hon ville ha hjälp med att färga håret.
Annars idag vet jag inte vad som händer, ingenting antar jag.

Idag är det 'Alla hjärtans dag' och jag förstår faktiskt inte innebörden av den, varför sätta ett datum på kärlek? Om man är kär älskar man väl alla dagar året om, eller? :p Men iof kan det väl vara mysigt och ha en dag tillsammans med partnen, men det bör man väl ha ändå? :p
Jaja, jag skiter i vilket iaf för jag har ingen att dela 'Alla hjärtans dag' med, jag får vara extra kärleksfull mot mina nära och kära ist. :) haha. Fast det är jag ju alltid ändå ;)

Nu ska jag kila vidare och göra någon nytta.
Mamma/mormor har fått något rus och började poppa musik nu. haha. Emilia står och dansar ;) *Loooooove yoooou*
Hej Hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0