Jag kommer inte på någon rubrik.

God kväll!

Igår på eftermiddagen promenerade vi till Nettan och jag färgade håret på henne, vi blev inte kvar där nå länge för innan vi gick dit så ringde min bror och sa att han och Jenny skulle komma och hälsa på om typ timme. Så jag blev lite smått stressad för jag hade ju lovat o färga håret oså, men det gick bra. =) Kort och tunt hår, då går det fort =) hehe.
Vi sov hos mamma/mormor inatt igen :p Hon har en sån skön säng! =) haha. Emilia somnade strax före melodifestivalen. Jag och mamma/mormor glodde på det och på 'Wallander'. Det var ju definitivt bättre låtar med denna gång än förra, då var det ju typ bara skit.

Idag har vi gjort vad? Ingenting typ, inget mer än det vanliga. Sovit, ätit, gått till affären. :p haha.
Jag har inte orkat gjort något heller faktiskt. Jag har varit en latmask! =)

Imorgon ska vi till öppna förskolan, vi ska möta Elin och Linnéa strax före 08:30 för Elin ska in till barnmorskan 8:45 så då ska jag passa Linnéa medans. :)
Vad som händer mer under dagen har jag inte en aning om? Det får vi se.

Jag ska snart inta sängläge så man orkar med morgondagen.
Emilia somnade strax före 20 idag och läggningen gick bra.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0