Pulkaåkning och öppna förskolan

God förmiddag!

Idag blev det uppstigning kl 7:20 ungefär. Jag var relativt pigg ändå fast jag har sovit som en kratta inatt, jag har vaknat till några gånger och spvit lite 'oroligt', jag vet dock inte varför det bara blir så ibland.
Emilia somnade i skaplig tid igår kväll, runt 20 tiden. Jag mös med mig själv framför tv:n under filten. Det var skönt. Jag intog väl sängläge runt 22:30. Vi var ute och åkte lite pulka med Emilia igår kväll med Jenny men när vi hade varit ute en stund kände vi att det var lite kallt så vi gick hem till mig. Vi badade Emilia och sen kollade vi på 'Unga mödrar' och busade lite.
Idag gick vi till öppna förskolan, Elin och Linnéa följde med samt Fia, Fia och Angelica med respektive barn.
Det var himla mkt folk där idag, så mkt brukar det inte vara. :p
Det var skojjigt. Jag har knäppt lite kort men jag lägger in dom senare under dagen/kvällen för jag hinner inte nu, vi ska ta en promenad till apoteket, Emilia sover som en stock i vagnen så vi måste gå innan hon vaknar.
Hon somnade så fort vi klev utanför dörren på öppna och Linnéa somnade i pulkan hon med. haha =) Gullskruttar!

Vi ses sen!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0