Shoppingrunda och kalas!

Hejsan Hej!

Igår kväll kollade jag på 'Den rätte för Rosing' och efter det blev det sängläge, tidigt men skönt.
När jag la mig kände jag att jag mådde lite illa och tänkte sätta mig på huk vid toalettstolen och tvinga fram det, men jag kom på att jag hade ätit korv med bröd för inte så längesen så jag struntade i det och lät det vara, vill det komma så kommer det av sig själv. Jag vaknade till några ggr inatt och kände att jag fortfarande mådde illa men inte så att jag var tvungen att spy. Emilia vaknade strax vid 7:30 idag och när vi hade varit uppe en stund så då var jag tvungen att besöka toaletten. =/ Det blev bara 1 gång så de är inge magsjuka iaf. puh, vilken tur. =)
Vi ringde och väckte mamma/mormor 8:45 och en stund efter gick vi ner till henne och strax därefter åkte vi ner på stan och shoppade lite till Emilia och hennes kalas och lite annat kraffs. Vi gick i diverse affärer men vi har ju bara en leksaksbutik här och den är usel, dom har ju knappt något alls och har dom något så kostar det miljoner så vi fick ta bussen vidare till Valbo ist och vi gick in på 'Toys 'R' Us' ist.

Det blev bland annat:
1 par skor/kängor till Emilia
1 Tunika med byxor till Emilia
1 Fleecejacka till Emilia
1 Boll till Emilia
Ett kök till Emilia

Allt utom skorna ska hon få imorgon i födelsedagspresent.
Skorna har pappa/morfar bidragit med =) Tack för det!

Till mig själv blev det just inget roligt, bara massa nödvändiga saker såsom
våtservetter, avfallspåsar, grejs till tårtorna och kakor osv. Inget roligt alls :p

En fartfylld dag, nu är jag helt slut men kvällen är inte slut på länge känns det som.
Jag måste städa av lite och blåsa upp lite ballonger osv osv, lillan skulle ha fått badat också. puh, jag som är så trött.
Jaja, men det är bara och bita ihop, det går nog bra bara man börjar =)
När jag är klar med alla sysslorna blir det iaf sängen på engång kan jag lova!
Så det blir ingen mer dator för min del idag heller.

Nu ska jag ge skruttis lite uppmärksamhet, sen blir det att börja med sysslorna.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0