Trött

Hejsan!

Dagarna går långsamt och jag känner mig trött och seg, kanske är det den här tråkiga årstiden som bidrar?
Jag vill ha vår och sommar, NU! Men jag får vackert vänta. ;( *suck - pust*
De ringde från dagis igår, vi ska börja skola in den 11 mars. Jag ska på inskolningsmöte den 24 februari.
Vi får väl se hur det kommer att gå, men det går säkert bra. Det kommer nog bli skoj för Emilia att göra något annat om dagarna och leka med andra barn och inte bara vara med mamma jämt. :p Vi brukar ju ta oss till 'Öppna förskolan' ibland men jag har vart så fruktansvärt lat och trött på sistonde så det har inte blivit något sånt heller. =/ Jag tror nog att jag får ta o skärpa mig lite, är det någon som har lite energi till övers att skänka mig? :p

Nu har jag fått hjärnsläpp också så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Hittade din blogg. Va roligt. Hoppas allt är bra. Roligt att läsa om ditt liv..

2009-02-04 @ 18:31:01
URL: http://frokendansk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0