Trötta tider..

Hejsan Hej!

Det känns som att jag inte har något intressant att skriva så det är därför jag är lite 'off' ifrån bloggen.
Det har blivit knas med Emilias sovtider igen och det är mestadels mitt fel så jag kan inte klandra henne. Jag har liksom inte orkat, hon får vara uppe med mig på kvällarna så lägger vi oss nästan samtidigt, jag nattar henne först sen har jag lagt mig själv. Jag har lagt mig tidigt dom senaste kvällarna, allt mellan 21-22. Jag har liksom ingen ork, jag känner mig så nere just nu men det är en del saker som spelar in som förhoppningsvis löser sig snart. =) Jaja, det väntar bättre tider, bara att hålla ut! Jag måste ta tag i sovtiderna igen också. =/ FY på MIG!

Igår fyllde min tremännings lilla dotter Alva 1 år. GRATTIS! =)

Nu ska jag leka med min snutt.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0