Uppe före tuppen!

God kväll!

Jag börjar känna mig klen. Halsen känns tjock och näsan är täppt. :( Orka bli sjuk! Nej, hoppas det är falskt alarm!
Jag har såklart glömt min nässpray hos mamma/mormor, jag får använda lillans över natten.. bättre än ingen alls. :p

Igår var det bara en slapparkväll framför tv:n, det blev att glo på 'Melodifestivalen' och 'Wallander'.
Jag fick hela kvällen för mig själv igår, Emilia fick bada runt 17:30 tiden ungefär och efter badet gjorde jag ordning lite välling och så satte vi oss i soffan inkurad i filten och kollade på reprisen av 'Design Simon och Tomas' och bara efter en kort stund så sov hon i min famn. Det var så myyysigt, det var jättelänge sen hon ville sitta/ligga och mysa i famnen så jag ville inte väcka henne, efter 40-50 min la jag henne i sängen och otroligt nog sov hon hela kvällen. Annars när hon somnar sådär tidigt brukar hon vakna igen efter en stund, men inte igår =) Hon måste ha varit trött. hehe.

Men det var inte lika roligt imorse när hon ville kliva upp kl 6 :o, men det fanns väl inte så många andra alternativ :p Man är då aldrig nöjd, haha. Strax efter 10 la vi oss igen och vi sov till 12:45. haha. =)
Vi gjorde oss klara och tog en promenad till affären och sen hem igen o lagade mat.
Efter maten var lillan trött IGEN, så vi la oss vid cirka 15 tiden nångång och vaknade kl 17. ;)
När vi hade vaknat gick vi till Elin och Linnéa och lekte och vi gick väl hem runt 20. När vi var hemma donade jag med lite sysslor såsom att: Diska, vattna blommorna, vek/hängde in tvätten, plockade upp leksaker som låg utspridda över hela lägenheten och så har jag nattat lillan. Hon somnade för en liten stund sen, jag kunde inte lägga henne så tidigt idag när vi sov så länge på eftermiddagen.

Jag sitter och funderar på om jag ska ta mig en dusch eller om jag ska duscha imorgon bitti.
Jag känner mig så trött och lääängtar till sängen, nästan så att den skriker efter mig!
Men frågan är om jag känner mig ännu mer klen imorgon, om man ens tar sig in i duschen?! Hur göra?

Äh, jag börjar iaf med att sluta datanörda så får vi se om det blir dusch eller säng.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0