Tårthjälp!

God kväll, nu är jag här igen efter bara några timmar =)

Jag har precis plockat ihop leksaker som låg över hela lägenheten och diskat. :p
Lillan somnade för ett tag sen, 30-40 min sedan ungefär. Läggningen gick bra idag, det tog cirkus 20 min.
Jenny kom och lekte med oss en stund på eftermiddagen/kvällen, vi mötte upp henne på affären och så köpte hon godis till oss =) Jag var så himla gottasugen. hihi. Snällt av henne. Tack! :)
Nu kikar jag runt lite på datorn och har tv:n i bakgrunden, jag har 'Efterlyst' på just nu.

Jag försöker fantisera och kika runt lite på internet om man kan hitta på något gott recept på tårtor tills Emilia fyller år..
Jag vill göra en 'Daimtårta' och någon mer, men vet inte med vad (?) Är det någon som har något förslag?
Det där med 'Daimtårtan' verkar krångligt, men det kanske det inte är. Det är väl bara jag som 'gör' allt krångligt :p
Jaja, det löser sig nog. =)
Utöver tårtorna har jag bestämmt mig för att baka
* Sockerkaka med glasyr och strössel
*Mockarutor
Sen vet jag inte om jag ska baka något mer, blir nog att köpa några kakor :p
Jag har ju tid på mig att fundera, det är ju 22 dagar kvar innan lillan fyller så jag har ju iaf 20 dagar på mig att fundera. haha. Men lämna gärna tips och ideér!

Nej, nu ska jag inte tråka ut er längre.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

2009-02-05 @ 02:43:16
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle skriva har du kollat mina tårtor.. ngot sånt kan du baka, barnenälskar verkligen det :)

2009-02-05 @ 02:43:48
Postat av: Johanna

Hej.. Kolla på alicias tårta har skrivit i inlägget vad jag har i.. mosse är super och ha i :D barnen älskar verkligen det :D

2009-02-05 @ 18:15:57
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0