I Lördags

God kväll nu är jag tillbaka igen som jag sa =)

Jag ska försöka resumera helgen lite kort.

I fredags var det bara lugnt, var hemma med lilla tösen och lekte bara. När hon hade somnat för kvällen hoppade jag in i ett bad och spenderade typ 1½-2 timmar där :p Shaving the ben osv. haha. :p
Jag la mig rätt tidigt så att jag skulle orka med den kommande dagen.

På lördagen vaknade vi runt 8, eller Emilia väckte mig rättare sagt :p Vi lekte och busade till 10-10:30 sen la vi oss i sängen och mös igen och vi somnade om en stund. Vi gick ner till mamma/mormor ett tag efter att vi hade vaknat, vi åt där osv. När Emilia sov sin eftermiddagslur vid 15 tiden gick jag hem.
Jenny skulle komma till mig vid 16 tiden men jag hade god tid på mig så jag tog faktiskt fram damsugaren o städade av lite, passa på när man ändå hade barnvakt. :p Emilia är anti mot damsugaren så jag kan inte damsuga när hon är hemma om det inte är någon här som kan passa henne medans. =/ Efter sugningen klev jag in i duschen.
Jenny kom strax därefter så gjorde vi oss klara tillsammans, kletade på oss lite smink o fixade håret osv. :)
Vid cirka 17:30 öppnade jag första ölen. Det var gott. hehe. Det var jag och Jenny här till en början men sen kom Jönnson förbi och joina oss. =) Efter ett tag känner jag att jag börjar bli lite fööör yr i skallen så jag bestämde mig helt själv för att dricka ett par glas vatten emellan :p I det skedet har jag inte sån bra tidsuppfattning längre så jag kan inte längre skriva nå klockslag :p Iaf så efter ett par timmar gick vi över till huset mitt i mot mig och fortsatte att förfesta.
Vi tog en taxi ner på stan och hamnade på 'Tonys - 8-ball' och så kikade vi in på 'Lill-puben'. Det var meningen att vi skulle besöka det nya stället 'Elvis rockcafe', men det blidde aldrig så, men det gör inget =)
Innan hemfärden blev det såklart att gå till 'Sibylla' och köpa mat och fläska i sig. haha.
Sen blev det en liten efterfest här med bara 5 personer. Vid 3:30 tiden svek jag och Jenny folket och gick o la oss. Svårt o somna i allt surr bara. haha.
Dagen efter vaknade vi kl 10 typ. Att man alltid ska vakna så 'tidigt' dagen efter.. jag hade ju chansen att sova ut, men näe :p Jag saknade min bobbo så jag hämtade henne hos mamma/mormor efter 1-2 timmar. Dom sov fortfarande kl 10 när jag sms:ade till mamma/mormor. :) Som jag sa så var jag inge bakis utan bara trött och seg.
Det blev mat på 'Amorinen' och så blev det att sova en eftermiddagslur med Emilia och Jenny och det vart en tidig kväll igår, jag låg i säng  före 21:30 o jag måste ha däckat av på mindre än 5 minuter. haha. :)

Ja det var väl det i lite kortare drag. Nu tänker jag nog skeppa datorn och besöka sängen.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0