Idag och imorgon.

God kväller!

Idag på eftermiddagen hämtade Jenny lillan och tog en promenad. =) Jag la mig och vilade och jag somnade till en liten stund, de var skönt :p
Innan vi gick hem från mamma/mormor svängde vi förbi Elin en snabbis.
När vi var hemma fick lillan bada och när hon var klar hoppade jag in i duschen en snabbis.
Sedan blev det lite lek och bus och kort därefter blev det läggningsdax för lillan, hon somnade vid 20.

Imorgon ska vi till BVC kl 10:15 på läkarundersökning och vaccination. =/ Åh, jag vill inte. Det är ju bra skit, men lillan brukar bli så ledsen ;( pluttan! Vi får se om vi stannar något på öppna förskolan imorgon, Emilia brukar inte vara sådär jätteglad efter sprutan. Vi får se hur vi känner imorgon. =)

Det var väl allt jag hade för den här gången.
Nu ska jag kolla på tv en stund och sen blir det att krama kudden och täcket.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0