Fest med Frida

Hallå hejsan!

I torsdags sov vi mestadels av dagen så jag har faktiskt inte så mycket att skriva om den dagen :p

Igår tog jag med mig lillan till öppna förskolan och det tyckte hon var jätte kul =)
Senare på kvällen frågade Frida mig om jag ville komma och umgås och ta någon öl.
Jag nattade lill gumman hos mamma/mormor och så tog jag 20:30 bussen ner på stan.
Emilia somnade på under 5 min igår, utmattad :p Jag trodde att hon skulle sova hela kvällen och inte vakna, men mamma/mormor sa att hon hade vaknat igen vid 20:30 och inte somnat om förren vid 22.
Det var iaf en trevlig kväll, skoj att träffa nytt folk att festa med. :)
Det var ju första gången jag var hos Frida igår sen hon har flyttat till stan, fy skäms på mig! Jag har ingen bra ursäkt heller så.
Det blev hemgång strax före 2 tiden, Jenny var ute på stan och festade så jag gick och mötte upp henne och tog sällskap med dom hem.

Nu vill Emilia ha en ny blöja så nu avslutar jag skrivandet.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0