Baka baka kaka! =)

Hejsan Hej!

Inatt blev vi kvar hos mamma/mormor, Emilia somnade mellan 21-21:30 nångång. Jag och mamma/mormor slappade framför tv:n, vi kollade på 'När lammen tystnar'. Den slutade strax före 00 och jag var skit trött, men jag fastnade i filmen så jag var tvungen o se klart den innan jag gick o la mig. :p Vilket resulterade i att jag var ap trött imorse när lillan ville kliva upp kl 6:50! Jag trodde dock att hon skulle somna om en stund efter vällingen, men jag misstog mig :p
De var bara att börja busa och stoja ist, men efter cirka 1-1½ timme la vi oss igen och somnade om till 9:30.
Elin skrev och frågade om vi ville ta en promenad med henne efter lunch, vi gick ut vid 11:30.  Vi promenerade till 'Coop-huset' och vi gick in på 'Klädjätten'. Jag hittade ett par jättesöta byxor och 2 st pyjamaser till lill älsklingen. De var inte meningen att jag skulle köpa något men jag kunde inte hålla fingrarna i styr ;p
När vi kom tillbaka hem till mamma/mormor hade hon bakat 1 sockerkaka. =) Vi fortsatte med baket och vi gjorde 1 till sockerkaka med glasyr och strössel och mockarutor! Jag hade tänkt baka kolakakor men jag sket i det, orka inte. Jag köper nå kakor ist :p Vi tog en liten promenad upp till affären för och handla lite mat emellan baket också.

Resterande av dagen vet jag inte vad som händer, det blir antagligen bara lugnt.
Nu kallar plikten!
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

läs vad http://knowles.blogg.se tyckte om mammor som bloggar

2009-02-22 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0