11 månader

Hej och god kväll!

Idag blir min lill snutt hela 11 månader. Helt otroligt vad tiden har gått fort, tänk att nästa månad blir hon 1 år! =)
Jag känner inte för att skriva så mkt idag, jag har inget roligt att skriva heller så idag kommer jag att fatta mig kort.
Igår kom Jenny ner och lekte lite med oss, jag nattade lillan vid 20 tiden och hon somnade nångång mellan 20:30-21:00.
Hon vaknade dock vid 5:30 och var klarvaken och pigg som en lärka, jag gick i sömnen till köket för att göra välling och hade ett hopp om att Emilia skulle somna om. Det gjorde hon också, efter typ 1-1½ timme. Vi vaknade 09:40 av  telefonen , mamma/mormor ringde. Vi brukar ju vara vaken då, men inte idag.. men det kan ju inte mamma/mormor veta =) Men det gör inget. hihi.
Ikväll somnade lillan strax efter 20.Vi får väl se om hon vaknar sådär tidigt imorgon igen. Hoppas inte! Sova sova sova sova :) hehe. Vi tog ett litet kvällsbad tillsammans innan det var daxs för lillan och nattas. =) Myspys!
Jag har pysslat lite med fotoalbumen i lugnan ro och nu är dom klara! =) Förutom 1, jag måste bara skriva i det.. men sen så :p

Är det någon som har ett jobb åt mig?! GE MIG!

Nä, idag är jag trött så nu tänker jag nog besöka sängen i ett par timmar.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt det då och nu verkar hon ju ha somnat i skaplig tid två kvällar i rad. :) Jobbigt när dom är morgonpigga bara. Hon är bra söt iaf. :)

2009-01-27 @ 09:42:53
URL: http://alexandralindkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej...jo ja säger det samma...ge mej ett jobb...för tillfället ska ja gå tebaka te kiosken men ja vill inte tebaka...men det ä bättre än inget just nu...suck...kram

2009-01-27 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0