Gott och blandat dag

Hejsan och god kväll!

Just nu sitter jag bänkad framför datorn och tv:n och har lite tid för mig själv, Emilia somnade runt 19 tiden. Hon har bara sovit middag 1 gång idag. Duktiga lilla flicka :p hehe.
På förmiddagen tog vi en promenad med mamma/mormor till sjukhuset, hon skulle dit o fixa med lite papper osv.
Efter det gick vi hem och väntade på posten så att mitt utbetalningskort skulle komma från elbolaget. Vi fick gå till Statoil på Årsundavägen o hämta pengarna, och när vi ändå hade gått ända dit så bestämde vi oss för att äta på 'Monroes', och idag var det skiiitgott. Var jättelänge sen vi åt där. Dom senaste dagarna har det typ bara blivit pasta, pasta och åter pasta :) hehe. Och så har vi tvättat, eller ja.. mamma/mormor har väl tvättat mest men vi har hjälpt till lite ;) haha. Det var 4 st överfulla IKEA kassar, såna där blå. puh. Jag har tagit hem 1 kasse men allt var inte klart så mamma/mormor får komma med det sen eller imorgon eller nått. Det är väl inte så bråttom, då slipper jag vika o hänga in det idag ;) haha. Jag har svårt att låta saker stå när jag vet att det måste göras förr eller senare så då brukar jag ta mig i kragen o göra det på engång.  Jag tror inte att jag har så mkt mer att skriva om idag faktiskt, nu när jag har tid för mig själv ska jag nog ägna mig själv den o inte datorn ;) Jag fick hem korten idag som jag beställde i söndags. (www.fujidirekt.se/gratis). Jag kanske ska ta och pyssla lite med dom o med fotoalbumet ist. Får väl se vad jag gör. Kanske bara slöar på soffan också.
Men nu säger jag hejdå till bloggen o till alla er som läser.

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0