Jaha?

Tjenixen!

Inatt vaknade lillan vid cirka 01:30, hon var hungrig så hon fick välling sen somnade hon om på nästan engång. Skönt att hon inte skulle busas :p Vi klev upp strax efter kl 8, närmare 8:30. Förmiddagen gick så sakta tycker jag, vi busade o lekte o jag gav Emilia lite frukost gröt osv. Vid 10 vart hon lite små kinkig så vi la oss i sängen och mös och efter ett tag somnade vi :p Vi vaknade 12:20. haha. sweet! :) Vi har inte gjort så mkt under dagen, inget speciellt att skriva om. Vi gick till Elin och Linnéa på eftermiddagen och lekte ett par timmar.
Emilias nattning gick bra ikväll också.
På lördag blir det fest har vi bestämt.
Nu ska jag spela betapet sen ska jag sooova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0