Jävelskap

God morgon!

Min tid för mig själv som jag pratade om igår kunde jag vackert glömma, han ju bara tänka tanken att börja pyssla med fotoalbumen så vaknade Emilia. Hon vägrade att somna om och var vaken till 00:??.
Jag fick ju iaf timme för mig själv, alltid något.
Humöret var inte på högsta nivå igår kväll, men det var väl bara att gilla läget helt enkelt.
Det slutade iaf med att jag också fick lägga mig så att Emilia skulle somna. Varje gång hon somnade till och jag skulle gå upp så vaknade hon också. Tillslut gav jag upp!
Hon satte sin envisa sida till, hon skulle inte ha nappen o inte välling. Bara skrek o grina. Emellanåt var hon glad och busig. Jaja, tillslut somnade hon/vi iaf.

Nu har jag klagat lite, det måste man få göra ibland. Allt kan inte vara en dans på rosor jämt.

Snart ska vi följa med Rickard flickvän Jenny till Gävle - 'Babyproffsen', hon ska kolla på en hoppgunga som hon ska ge bort i doppresent.

Nu lär jag ta min gnälliga unge!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0