Mys framför tv:n

God kväller!

Idag blir det inget inlägg, jag har inget roligt och vettigt att skriva så jag tänkte lägga mig på soffan o mysa under filten med mig själv, det var verkligen inte igår jag gjorde det. =) Känns som att det var evigheter sen. hehe.
Det enda vi har gjort idag är o lekt med mamma/mormor typ, hehe. Vi gick förbi kusinen Elin och Linnéa på eftermiddagen o tittade in en snabbis men de vart inge länge.
Emilias sovtider idag var i princip som igår, fast hon vaknade dock lite tidigare idag för mamma/mormors telefon ringde, som vanligt när vi är där o ska sova middag :p hehe. Eller iaf när lillan sover ;p Jaja, de var inte så dumt ändå.. nu sover hon och hon somnade runt 19:30 tiden. Lagom tycker jag. =)

Nu skiter jag i det här och lägger mig på soffan och glor på tv!
Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0