snark snark

Hej Hej!
Idag är det en trötter Veronica så det blir inte mycket skriva här idag för ögonen går i kors och jag ser stjärnor.
Inatt vaknade lillan 3:30 :/ Åh vad trötter jag var. Jag hade ett hopp om att hon skulle somna om på engång när hon hade fått vällingen för den här gången när hon vaknade var hon inte lika pigg och busig som hon har vart dom andra nätterna/mornarna hon har vaknat, men hon blev. suck. Vi var väl vaken ungefär 2 timmar. snark.
Vi klev upp kl 9. Vi skulle till Nettan och Kevin kl 13 o busa lite, eller rättare sagt barnen.
När jag och mamma/mormor gjorde mat kl 12:30 blev lillen trött och ville sova, efter maten la jag mig också en stund och jag somnade av. Alla sov och vi vaknade 15:30. När vi hade vaknat gav jag Emilia mat o bytte blöjan osv sen gick vi till Nettan och Kevin. Bättre sent än aldrig :p haha.
Vi kom hem strax efter 19, vi busade lite och åt kvällsfika oså gjorde jag lillan klar för kväller. Hon somnade strax vid 20:30 idag, som dom senaste kvällarna. Skönt med lite rutin faktiskt. Men det är inge kul när hon vaknar mitt i nätterna o ska leka ;) Jaja, man är aldrig nöjd. haha. Hoppas det går över snart.

Nej, nu ska jag se på tv o bara vara för mig själv i lugn och ro.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0