Snorunge! =)

God kväll!

Det har tyvärr inte blivit något bloggande på några dagar, jag kan dock inte ursäkta mig för jag har ingen bra anledning.
Jag har väl vart för slö helt enkelt :p
Men nu tänkte jag kladda ihop några rader.

Ingen speciellt har hänt, Emilia är förkyld och har lite feber. Hon har vart kinkig ett par dagar nu så febern kan ha spökat lite upp och ner men inget som jag har lagt märke till. Idag syntes det dock på hennes kinder och ögon, hon var alldeles rödblommig och glansig på ögonen. Tempen visade cirkus 38 grader, hon fick en supp och sen sov hon en liten stund och nu är hon lite piggare. Just nu leker hon med sin 'learning puppy', men jag hinner nog inte sitta här så länge till innan det blir kinkigt igen :p

Det får bli allt för mig den här gången, jag lovar att komma tillbaka inom kort. =)

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0