Spöken

God förmiddag!

Det blev sängdags för mig runt 23:30 nångång, jag somnade som en stock.
Emilia vaknade kl 3 o grinade, jag tog upp henne ur hennes säng o la henne bredvid mig men hon fortsatte att  vara ledsen. Jag gick upp o hämtade lite saft, då blev hon nöjd och somnade om vid 3:30.
Men jag kunde inte somna om på direkten, jag fick för mig att jag hörde massa ljud så jag var tvungen o gå upp och tända en lampa i hallen så det blev lite ljust. :) haha. Jag blir alltid så när folk pratar om spöken osv, då inbillar jag mig en massa.
Jag tyckte det var så kusligt det Frida (http://makemeinsane.blogg.se/) berättade om sin äggklocka. Alltså hade det vart jag hade jag slitit upp Emilia i sängen o slängt på mig skorna o sprungit ner till mamma/mormor.. om det så vore i pyjamasen :) haha. Scaaaryyy!
Jaja, när lampan var tänd så somnade jag om som en gris iaf.
Det blev uppstigning kl 8:30. När vi hade lekt en stund och gjort oss i ordning o ätit gröt osv så hade vi eller rättare sagt jag så långtråkigt så vi gick till Elin, Christopher o Linnéa o lekte en stund ist :)

Jag vet inte alla vad som händer idag, det får tiden utvisa.
Nu vaknade snuttis.
Vi kanske ses ikväll.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0