Tandhygienisten

God kväll!

Det har blivit lite blogg uppehåll, jag har inte haft ork och ingen lust att skriva för jag har inte haft något speciellt att skriva om känns det som. Men idag tänkte jag iaf försöka få ihop några rader. Något är ju alltid bättre än inget :p

Vi var hos tandhyigenisten och BVC idag med lilla älsklingen. Det gick bra, Emilia fick en rosa tandborste :) hehe.
Hon väger nu 8490 gram och är 74 cm lång.

Nu på eftermiddagen/kvällen gick vi till Elin och Linnéa och lekte lite, vi gick dit strax efter kl 18 och vi gick hem 20:30 ungefär. Vi sov sen eftermiddagslur idag, det blev lite knas med sovtiderna idag för att vi skulle vara på BVC 14:15, så Emilia sov en stund innan det o sen var hon trött igen vid 16 tiden. Jag råkade somna jag med så vi vaknade inte förns 17:45 ;)
När vi kom hem satte jag Emilia i badet, hon plaskade o skoja o stoja lite. Nu kryper hon runt i sin blöja och ser allmänt söt ut, hon kryper som en apa ibland.. min lilla apunge! :) haha. Så söööt!
Snart blir det att sätta på pyjamasen o borsta dom små taggarna o göra klart för kväller.

Jag blir nog inte så sen i säng idag jag heller, ska upp i tid imorgon.. fixa med lite ärenden osv.
Det var nog allt vad jag hade o skriva om idag.

Ha en bra kväll!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0