Ärenden på stan

God kväller!

Visst är det knepigt att man alltid hamnar framför datorn på kvällarna? :p Kanske inte, man vill ju upp uppdatera bloggen och kika runt lite. hihi.

Idag blev det en dag på stan, uträttade en massa tråkiga ärenden och kikade in på 'Apoteket röda näsan' och köpte dricka till helgen ;p Vi blev ganska länge på stan, vi gick runt o kikade lite osv men det blev inget köp förutom våtservetter på 'Dollarstore' och en annan sak som jag dock inte kan avslöja för det är en present. Den personen kanske läser min blogg :p
Läggningen med lillan gick bra ikväll också, la henne vid 20 och hon somnade vid 20:20+. Hon ska ju dock försöka att komma upp och så ska hon busa o leka i sängen. Men jag tar fram min envisaste sida och jag ger mig inte, efter några försök ger hon upp och lägger sig ner =) Hon somnar i sin säng nu för tiden, det är ju bra. :) När hon var 1 månad bestämde jag mig för att hon skulle få sova i sin egen säng, och det har inte vart nå problem med det men nu på sista tiden har hon fått somnat i min säng och fått sovit med mig när hon har vart sjuk. Det tycker jag inte är mer än rätt, klart hon måste få känna närheten och tryggheten ibland =) Men nu är allt som det ska igen, hon sover i sin säng och jag i min :)
Hon vaknade imorse igen, denna gång vid 6:20 typ. Samma visa, värma välling o försöka somna om.. somnade om efter cirka 1 timme. snark.

Nu säger jag godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0