En dag utan mamma/mormor...

God kväller!

Igår kväll blev det inget mer bloggande eller någon dator för mig överhuvudtaget, jag gick o la mig ist. Det blev en tidig kväll igår, jag låg i sängen före 22. :) Jag måste ha somnat ganska så fort.. Emilia vaknade vid 1 nångång o var ledsen, jag tog henne till min säng o la henne bredvid mig o gav henne lite saft sen somnade hon om. Jag kikade på min mobil och jag hade fått ett sms från mamma/mormor vid 23:15 + tiden, hon hade skrivit att hon hade fått spytt som fan. Jag svarade o då var hon fortfarande vaken. Hon hade fått vart vaken till 6 i morse o bara spytt o spytt. Så hon har magsjuka, vi har inte lekt med henne nå idag. Hoppas bara att vi inte hann bli smittade =/ Det visar sig väl isf. *Håller tummarna*
Tösen vaknade vid 8, jag masade mig upp o gav henne välling o bytte blöjan o satte på henne kläder osv. Sen lekte vi lite med hennes leksaker. Vi hade så långtråkigt på förmiddagen, vi brukar ju vara så vana att gå ner till mamma/mormor :p
Vi var väl hemma till en 11, sen gick vi upp på affären och sen gick vi förbi 'Amorinen' och sa hej till Jenny sen gick vi hem igen och jag gjorde mat. Potatis och min mormors hemmagjorda pölsa :) Gott som tusan!
Emilia blev helt plötsligt skit trött när jag stog och höll på med maten, jag fick avbryta en kort stund o lägga henne med välling, hon tog ett par snuttar sen POFF så sov hon :p Klockan var då cirkus 12:30. Potatisen var klar när jag kom tillbaka så då satte jag mig och åt. =) Efter maten vart jag så mätt och så uttråkad o rastlös så då kröp jag ner bredvid älsklingen och tuppade av jag med. Vi vaknade igen strax efter 15.
Vi lekte med Jenny en stund på eftermiddagen, vi gick till 'Amorinen' o delade på en pizza.. sen var vi kvar där ett tag o satt o pratade o lite sånt bara. När vi kom hem igen fick snuttisen bada, efter badet var kl närmare 20 och då var hon trött så jag nattade henne och det gick faktiskt bra idag :)
Idag har hennes sovtider sett ut såhär: Hon vaknade vid 8 - sov middag 12:30 till 15+ - kväller 20. Faktiskt rätt så bra tider, ska försöka hålla lite på dom. :)
Jaja, efter nattningen tog jag mig också en dusch o nu sitter jag här. Har läst lite bloggar o kikat runt lite på nätet o nu bloggar jag.
Men det blir inte så mkt mer bloggande idag, tänkte avsluta mitt skrivande här för jag anser att jag inte har så mkt mer att skriva längre :)
Imorgon ska vi iaf leka med mamma/mormor! haha. :)

Godnatt och sovgott! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0