Rent hus

Hej Hej!

Ja, vad säger man? Idag har hela dagen bestått av att städa.. hua vad skitigt det var ;p
Damma, skura, bytt sängkläder, planterat om blommor o satt upp dom nya sakerna jag fick i julklapp osv =)
Emilia har vart med Jenny i princip hela dagen, dom var här en stund mot slutet och lekte medans jag städade klart. Allt hade gått jättebra. Mamma/mormor hjälpte mig att plocka o dona lite. Dom är guld värda som hjälper mig, det behövs verkligen! TACK! Alla julsakerna är bortplockade nu, skööönt. Hejdå julen, vi ses nästa år. Synd att man inte kan säga hejdå till vintern riktigt än ;( Nu vill jag bara ha sommar, sommar o sommar. Var ju apkallt ute idag, som mest har det vart -18 grader. Brrr. Fast jag har ju dock hållt mig inne nästan hela dagen, var ut en sväng på kvällen en snabbis bara.
När vi kom hem blev lillan jätte trött på stört typ så jag hann inte ens sätta på henne pyjamasen, jag hann iaf byta blöjan :p haha. Jag får väl försöka lirka på henne pyjamasen sen ;p Men frågan är om hon kommer sova hela kvällen o inte vakna till igen, det visar sig väl snart isf =)
När hon hade somnat hoppade jag in i duschen oså har jag smörjt in mig med brun utan sol ;) Jag ska bli läkert brun till sommaren, hahaha. :p Tss.
Något annat speciellt tror jag faktiskt inte att jag har på hjärtat o skriva om nu.

Jag tänkte visa er lite bilder på vardagsrummet igen, hur det ser ut nu och hur det såg ut för ett tag sen.

För några månader sedan!

 



Såhär ser det ut nu!








Kommentarer
Postat av: Linda

Fint vardagsrum! Supermysigt :) Kan du inte lägga ut bilder på hela lägenheten? Vore skoj att se. Kram.

2009-01-04 @ 20:31:29
Postat av: malin

JÄTTEfint har du!! jag håller på o donar o målar o gör om jag å=) superkul!!

2009-01-08 @ 17:28:43
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: malin

JÄTTEfint har du!! jag håller på o målar o donar för fullt jag å=) sååå skoj!!

2009-01-08 @ 17:31:08
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefint du har hemma hos dig:)

2009-02-04 @ 18:36:02
URL: http://frokendansk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0