Klappa händerna när du är riktigt glad!

Hejsan och god dag söndag!

Helgen har bara varit lugn, i fredags hämtade jag ut ett paket från H&M som var till lill-gumman. Jag hade beställt ett par byxor, en munkjacka och en jacka till henne, och ett till par byxor men dom var inte över förväntningarna så dom skickade jag tillbaka. Nöjd blev jag ändå, fast det var dock lite dyrt =/ men det kostar och ligga på topp. haha. :p
Emilia somnade strax efter 19 och hon hade bara sovit en gång under dagen. Hon sov länge men hon vaknade dock igen vid 22-23 nångång och trilskades lite, men hon fick inte komma upp. Jag gav mig inte. Mamma/mormor gjorde mig/oss sällskap, vi kikade lite på tv och jag pysslade med fotoalbumen och mamma/mormor stickade :p
Emilia somnade igen vid 00:30 tiden och strax efter henne däckade jag också av :p
Det blev 4 st fotoalbum för år 2008 + andra kort som ligger löst som jag inte ska sätta in för det är många som är lik varandra, inga stora skillnader, blir bara jobbigt o titta på lika kort :p

Igår hände det inte heller nånting, det var ett jävla snöväder så jag hade inte lust att sätta min fot utanför dörren, men det vart en promenad till affären iaf för vi behövde ju mat :p Emilia gillade inte snön, och inte jag heller.. de kändes som man fick nålar i ansiktet. hua hua. Tvi för snööö! Bort! Försvinn!
Vi stannade kvar hos mamma/mormor i natt, jag nattade Emilia strax före 20, hon somnade strax efter. Hon sov hela tiden, men hon vaknade dock 04:45 i natt/morse.. jag gav henne lite välling o trodde hon skulle somna om på engång men ack så fel jag hade, hon var ju pigg som en lärka och ville upp och busa. Varken jag eller Emilia gav sig, men efter 1-2 timmar somnade hon om. puh vad skönt. Vi vaknade kl 9 igen. 

Idag har vi inte gjort mkt, det har snöat idag med... eller rättare sagt sen igår. :( Nu är det ju ap mkt snö ute! Hoppas skiten försvinner snart! Vi har iaf gått till affären oså bara, inte många knop gjorda idag och det lär inte bli heller, jag är trött och seg idag. :p och så är det söndag, en riktig slappa dag =)

Nästa helg, ingen dag bestämd ännu blir det iaf att festa!

Igår klappade Emilia händerna för första gången, roligt =) och hon gör det när man sjunger 'klappa händerna när du är riktigt glad' :p Och idag har hon börja vinkat. :) Kul med framstegen! Mammas lilla gullskrutt! *Älska*

Näe, det var allt för mig just nu.
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0