Vart är Sverige på väg?

Innan jag börjar skriva något vill jag bara uppmana alla att jag INTE är rasist eller något sådant, så jag vill INTE ha en yxa i dörren TACK!

Det här är ett repotage från 'Fox News', alltså utomståeende nyheter. Detta visas inte på våra svenska nyheter och det skrivs inte heller mkt om det i tidningarna.
Men så här ser det ut på vissa ställen i Sverige, vart är vi på väg? Är på väg att bli ett 'krigsland'?
Det är tyvärr invandrarna som skapar detta och det kan man ju ha delade meningar om men detta måste få ett stopp innan det blir värre! Frågan är väl bara NÄR det ska börja skjutas o bombas här, det kommer uppenbarligen att hända.. kanske inte just nu, men säkert om ett par år. Om ens det. Skrämmande. 


Vad har ni för åsikter? Skriv gärna och berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0