Äntligen ledig!

Hejsan Hej!

Nu har ännu en vecka rullat förbi med massa jobb och diverse saker. Idag är jag ledig och det är verkligen skönt och + att jag är barnledig, Emilia har åkt till min mormor och morfar över helgen. Jag ska ju jobba imorgon em och på Söndag fm så helt ledig är man väl inte, men idag iaf :)

Jag har kännt mig krasslig men bara i halsen och kroppen, men nu är det bra igen. =)
Jag orkade inte ta mig till apoteket tidigare i veckan och köpa alvedon men grannen skulle dit så hon erbjöd sig att köpa alvedon till mig och det tackar jag hemskt mkt för :) Jätte snällt av dig!

I förrgår och igår åkte jag och Emilia till Rickard och Jenny och kollade på när dom och mamma/mormor målade brädor - till den nya fasaden som ska upp så småning om :p Det är ju inte bara några brädor att måla heller, hihi :)
Och igår åkte jag en sväng med deras bil - första gången sen olyckan. Jag, Jenny och Emilia åkte först ett varv runt kvarteret så att jag fick känna mig för o så, det gick rätt så bra och det kändes okej, jag var dock lite nervös men jag hade inte glömt bort hur man gör iaf ;) haha.
På eftermiddagen tog jag och Emilia bilen själva från Högbo till Sandviken fram och tillbaka, det gick också bra. Jag var lite velig och tveksam till en början och ville gärna ha någon med mig men dom tyckte att jag kunde åka själv och till slut tog jag mig mod att göra det :) Nu känns det bra att jag gjorde det iaf.

Annars har det väl inte hänt så mkt och jag vet inte vad som händer och sker heller. Jenny ville ha med mig ut på någon öl så vi får väl se hur det blir =) Börjar ju kl 15 imorgon så jag hinner ju sova en stund på dagen iaf ;)
Det visar sig under dagen/kvällen vad som händer.


Denna veckas jobb:

Måndag: 7:30-13
Tisdag; Ledig
Onsdag: 7:30-13
Torsdag: 15-21
Fredag: 7:30-15
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig


Nu ska jag vila mig en stund, vi hörs.
Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: sara

hej vännen...

hu är det med er??

här är det ju bara regn å regn,annars är det bra..

nä nu måste ja å Alva ta och fa ner å hälsa på er ,ha ju inte setts sen i sommras juh.dåligt av mig..

Alva är galnare än vanligt nu förtiden:) nej då hon är så snäll och glad..

hur är dem men Emilia? trivs hon på dagis??

ensamstående som man är nu så .säger jag bara,,du är helt fantastisk som har vart ensam hela tiden...

många kramar från oss till er.

många kramar från oss till er

2009-07-25 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0