Badplask

Hej och god dag!

Igår jobbade jag eftermiddag 14-22, mamma/mormor hämtade Emilia på dagis 16:30.
Jenny hämtade dom efter att hon slutade jobbet och så åkte dom till Högbo och bada, Emilia hade verkligen älskat det sa mamma/mormor, hon hade varit helt sjövild och plaskat och hoppat och dykt osv osv :) Bror/morbror hade också kommit förbi en sväng efter fotbollsträningen.
Mamma/mormor sa att Emilia hade somnat som en klubbad oxe när hon la henne. :p hehe.

Tack så mkt  för att ni ställer upp och för att ni pysslar om min lilla snuttgumma när jag jobbar. :)

Imorgon är jag ledig, vi ska åka till Furuvik med pappa/morfar, Lena och farfar/gammelfarfar tror jag.
Det ska bli roligt, hoppas på bra väder. Bara det inte regnar så är det lugnt :p
Jag ska komma ihåg och ta med mig kameran, det är ju ett måste :) Pappa/morfar tar nog med sig sin han med så :p

Nu ska jag gosa med min skruttunge!
Vi han inte gosas så mkt i morse för vi sov över :( Men jag vart bara 40 min sen till jobbet. :p

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0