Begravning

Hej!

Idag ska jag på farmor/gammelfarmors begravning. Den börjar kl 14, Rickard hämtar upp mig vid 13:30.

Jag jobbar eftermiddag idag, jag skulle ha börjat kl 15. Jag försökte byta skift men det var ingen som kunde så jag börjar jobba kl 16-22 ist.

Jag skriver mer om det sen, jag håller även på att skriva ett inlägg om Furuvik och lägga in bilder men det tog sån tid så jag hinner inte göra klart det nu så jag har sparat det i utkastet så får jag fortsätta med det imorgon ist, men det kommer snart, jag lovar. Ha tålamod! :) haha.

Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: Magnus (pappa)

hahaha....172 bilder från Furuvik ska väl hålla dig sysselsatt en stund.

2009-07-09 @ 21:00:59
URL: http://www.hojresor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0