Dålig uppdatering

God kväll!

Jag får ursäkta den dåliga uppdateringen den senaste tiden, men det blir inte så mkt tid över till datorn när man jobbar och är småbarnsförälder :p Jag kom precis hem från jobbet, mamma/mormor har varit barnvakt från kl 18. Emilia sover och det var så städat och fint när jag kom hem :) Tack världens bästa mamma/mormor!
Jag uppskattar verkligen att du hjälper och ställer upp för mig/oss så mkt, du ska få något fint sen när jag får lön för det är du värd! :) hihi.
Imorgon gör jag sista rycket på fm och sen är jag ledig 2 dagar. Det blir lugnt i helgen, inga planer alls men  mys med lillpluttis blir det iaf och så har jag lovat henne att hon ska få cykla eller åka på cykeln rättare sagt ;) hihi. Hoppas vädret blir någorlunda bra iaf.

Nu ska jag glo på tv en stund innan det blir natti natt.

Godnatt och sovgott!

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0