Extra jobb

God dag!

I Lördags sov vi hos mamma/mormor, och på Söndags morgon 7:20 ringde telefonen. Jag var yrvaken och fattade typ ingenting, dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba. Jag kunde inte ge något direkt svar innan jag hade frågat mamma/mormor så jag sa att jag skulle ringa tillbaka om 5 min. Mamma/mormor ställde självklart upp så jag kunde jobba :) Lite extra kosing är ju inte helt fel ;) Tack snälla super underbara älskade mamma/mormor! Vad hade vi gjort utan dig? Mamma/mormor hade lagt sig vid 2-3 tiden på natten så hon var ju lite trött på morgonen, vi trodde att Emilia skulle somna om en stund för hon somnade sent på kvällen men hon hann bli pigg så mamma/mormor fick glatt studsa upp :) hihi. Dom sov middag 12:30 och dom sov fortfarande när jag kom hem kl 15. :p Tröttisar.

Idag är jag ledig och vi har inte gjort något spciellt än, vi har morgonmyst och så bara. Vi kom precis hem till mamma/mormor, vi har tvättstugan idag. Det blir nog inte att göra något speciellt idag, vi får se vad som händer.

Denna veckas jobb:

Måndag: Ledig
Tisdag: 15-22
Onsdag: 7:30-13
Torsdag 15-22
Fredag 7:30-13
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0