Furuvik!

Hejsan.

i Lördags var vi som sagt på Furuvik, jag har inte haft någon tid till bloggen men nu ska jag skriva och lägga upp lite bilder. =)

Jag hade ställt väckarklockan på 7:00. Den tjöt och jag znoosade som vanligt och vaknade 8:30.
Stress, stress och åter stress. Pappa/morfar och Lena skulle hämta oss kl 9.
Pappa/morfar ringde när han var utanför och då var vi nästan klara, jag skulle bara klä Emilia.

Det var meningen att vi skulle åka till Årsunda först och hämta farfar/gammelfarfar men han mådde inge bra så han var hemma.

Emilia skulle få åka karusell men precis när Lena stog i biljettkassan så somnade hon, då började det precis regna och åska lite grann så vi besökte en resturang och pappa/morfar och Lena drack kaffe och jag en läsk. Det regnade cirka 30-40 min och Emilia sov fortfarande, jag provade att väcka henne efter cirka 1 timme men hon var helt väck, hon försökte få upp ögonlocken men det gick inte. Jag och Lena fick åka upp biljetterna istället. Det var jättelängesen jag åkte karusell men det var roligt och så blev både jag och Lena lite åksjuka. haha. :) Men nå pizzor blev det inte. ;p

Efter karusellåkandet var vi nöjda med dagen så då for vi hemåt, kl var då runt 15-16.

Jag knäppte en del kort och det gjorde pappa/morfar med, han hade knäppt 172 st. :) Han har bränt ut dom på en cd till oss så nu sitter jag och tittar på dom medans jag skriver här =)

Jag ska lägga ut ett par bilder så ni får se och inte bara läsa :p

Mina bilder!

              
        



Emilia fick souvenirer, muggarna av mig och en t-shirt och en gosedjursapa av pappa/morfar och Lena :)

 

Pappa/morfars bilder!

                                     


Några bilder blev det iaf, orkar inte sätta in alla för då lär jag få hålla på i all evighet :) hehe.

Tack pappa/morfar och Lena för en trevlig dag!
/Veronica och Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0