Jag vill ha en BRUM BRUM!!!

Nu har jag/vi varit utan bil i typ 1 år och ärligt talat börjar jag bli jävligt less och irriterad på det.
Man sitter på samma ställe dag in och dag ut och kan fan inte ta sig någonstans. Javisst om man går, men hur roligt är det och gå vart man än ska, jag har då ingen lust och gå hur långt som helst. Till exempel om man får för sig att åka och bada, åka ner på stan, till valbo, hälsa på någon eller bara impuls åka någonstans. Men nää då måste man planera för man måste passa bussjävlarna och dom höjer ju priserna hela jävla tiden så det är fan inte nå jävla billigare att åka buss nu för tiden än att äga en egen bil!
Jag börjar bli grymt jävla less, och idag har jag en irritationsdag så idag irriterar jag mig på allt. MEN JAG VILL HA EN BIL!!! Hur fan ska man få pengar till en sån då? Ska jag behöva råna någon stackare och hoppas på att jag inte blir inlåst bakom lås och bom?! SPARA finns inte på kartan för sådan bra ekonomi har jag dessvärre inte, och inget fast jobb heller för den delen. Om man hade haft det ändå, då kanske saker och ting kunde ha varit lite lättare.
Ush jag vad vill svära ur mig, f*n, helv*tes j*vla skit!!!!! Skulle kunna skriva flera rader med svordomar men jag hejdar mig här. GE MIG EN BIL NÅGOOOON!!!!!!!!

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet och hoppas på en bättre sömn än igår natt, somnade efter kl 1:30 och väckarklockan ringde 6, gick upp 6:30, lämnade lillan på dagis kl 7 och sen gick jag iväg till jobbet. Slutade kl 13, var helt jävla slut som människa och trött som en död säl!


Tack, det var allt för gnällspiken Veronica idag!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0