Piggare

God dag!

Jag mår bättre idag men jag var hemma från jobbet för än är jag inte riktigt 100 men imorgon ska jag jobba iaf.

Idag vid matbordet så blev Emilia trött på stört, hon tog några tuggor av maten och sen började hennes ögon rulla och sen nickade hon till med huvudet så sov hon. hahaha :) Det såg ju så roligt ut. Jag la in henne på sängen och hon fortsatte att sova medans jag bar henne, hon måste verkligen ha varit trött ;) haha. Gullan min! Synd bara att jag inte hade tanken på att knäppa kort på henne innan jag hade lagt henne i sängen, hade vart kul och haft kvar som minne. :) hehe.

Har inget mer att skriva just nu, återkommer en annan dag.

Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0