Bakteriell infektion?

Hej!

Jag får ursäkta den dåliga uppdateringen.

I helgen var Emilia hos mormor och morfar och det hade gått bra. Flaskan som hon dricker välling i hade åkt ur kassen som jag hade lagt den i så hon blev utan flaska, men hon vägrar iaf ta välling mer så det gick bra ändå. Men nu har mormor och morfar köpt en egen flaska så att det finns tillgängligt utifall det händer fler gånger :p
Hon bara tvärslutade med välligen hux flux. Jag har provat ge henne gröt på kvällarna ist men det vill hon inte heller ha.
Jag har äntligen hittat något hon tycker om och det är saftsoppa, men det är väl kanske inte så bra för tänderna om hon äter det på kvällarna?


I Fredags följde jag med Jenny hem till Vejjan och drack ett par öl och sen åkte vi vidare ner på stan.

I Lördags jobbade jag eftermiddag och det gick bra, lite trött bara men det är väl smällar man får ta när man är ute och härjar ;)


Igår var jag ledig men jag ringde till HC för jag har haft problem med halsen en längre tid nu, hela förra veckan hade jag ont. Det var bra i 2 dagar ungefär men det kom tillbaka i Söndags kväll + feber.
Jag fick en tid för halsprov. Sköterskan som tog provet måste ha varit oerfaren för hon läste på bruksanvisningen hur man skulle göra?! Hon sa iaf att det visade negativt men hon gav mig en tid till en läkare som skulle kolla på mig för hon tyckte att jag var så ful i halsen. Läkaren sa inget speciellt mer än att det var någon bakteriell infektion så jag fick kåvepenin utskrivet.
Jag orkar knappt röra mig, igår låg jag på soffan hela dagen och så har jag legat hela fm idag. Känner mig som en överkörd räv :p
Halsen är så svullen att halsmandlarna nuddar varandra och dom är nästan helt vita! Fy fan säger jag bara!
Jag fick ringa till jobbet och sjukskriva mig idag :( Får se hur jag mår imorgon, bättre hoppas jag iaf!










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0