Farväl farmor

Hejsan!

Nu har jag precis blivit klar och publicerat inlägget om Furuvik, det var väl på tiden? :p

I Torsdags var det som sagt bregravning.
Jag har inte riktigt 'förstått' att farmor har lämnat oss, och till en början i kyrkan hade jag svårt och förstå det. Det var först som man fick gå fram till kistan och lägga en blomma och ta farväl som det blev 'verkligt' och känslomässigt.

Det var iaf en jättefin begravning och det var mkt folk, farmor var omtyckt.
Bror och jag var tyvärr tvungen att åka tillbaka till Sandviken vid 15:30 för jag skulle ju jobba.
Det var lungt på jobbet för ovanlighetens skull och det var ju riktigt skönt när man är lite sorgsen.

Tack farmor för den fina tiden du fanns i våra liv. Vi tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ca200 kr

2009-07-11 @ 21:50:04
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0