Work

God kväll!

I helgen har vi inte gjort någonting speciellt alls. Jag hade en ledig helg men idag strax före kl 9 ringde dom och frågade om jag kunde komma och jobba. Jag ringde tillbaka efter några minuter och sa att jag kunde komma till kl 10 och det gick bra, hon blev jätteglad över det för hon fick inte tag i någon annan. Mamma/mormor ställde upp den första timmen och sen hade Rickard och Jenny henne till strax före kl 15, jag gick direkt till mamma/mormor när jag slutade och då var lillfia där :) Jag har jobbat i 4 veckor nu och jag har jobbat 2 schemalagda helger och 2 utringda helger, dock bara Söndagar men det blir ett par timmar och OB ersättning ändå ;) + att jag har 2 schemalagda helger till, sen får vi se om de blir nå mer extra, för min del är det bara bra :)

Tack iaf för att ni är så snälla och underbara som ställer upp för mig och Emilia! :)


Denna veckas jobb:

Måndag: 7-14
Tisdag: 15-22
Onsdag: 7-13:30?
Torsdag: 7:30-13
Fredag: Ledig
Lördag: 15-22
Söndag: 7-13


Min hals är lite jävlig igen också, ena halsmandeln är uppsväld och gör ont - men det ska inte hindra mig från att jobba.
Så länge jag står på benen utan feber och forsränning i näsan så är det okej :) hihi.


Nu ballar datorn ur snart så nu måste jag sluta, glapp i batteriet!

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0