15 månaders kontrollen

God kväll!

Jag lovade att skriva hur stor lilla tjejen har blivit och hon väger nu 9270 gram och är 79 cm lång.
BVC sköterskan sa att hon inte var någon tungviktare direkt men det har hon ju aldrig varit :p

Idag sov vi länge igen för vi sov dåligt i natt pga värmen och katten som sprang rung och skrek så Emilia fick vara hemma från dagis idag. Vi eller jag ska man väl säga har städat hela dagen, det gick rätt så bra ändå fast lillan var hemma, mamma/mormor kom upp och busade med henne lite så då gick det bättre :)
På eftermiddagen var vi upp på affären och handlade lite och vi har nyss tagit ett bad tillsammans =)
Underbart skönt och vara nyduschad och lägga sig i en nybäddad säng. :)

Jag tror inte jag har så mkt mer att dokumentera om just nu, jag lär busa med mitt troll nu för hon vill jätte gärna hjälpa mig och skriva på datorn :p

Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas. Ramlade in på din blogg och såg att min 7 månaders väger lika mkt som din dotter. Vad tjock han kändes nu då ;P Hihi

2009-06-06 @ 14:56:57
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0