*

God morgon eller förmiddag kanske man ska säga, klockan är 11:50 och vi vaknade för en stund sen. =)

Imorgon blir det dock att gå upp före tuppen, 5:30 ska väckarklockan stå på.
Jag börjar nämligen att jobba imorgon, verkligheten är tillbaka.

Denna vecka kommer jag jobba:

Måndag 7-14
Tisdag 15-22
Onsdag 15-21
Torsdag 7-14

och sen är jag ledig Fredag och Lördag.
På Fredag ska vi troligtvis på Ockelbomarknaden, min mormor skulle följa med och hon och morfar kanske även ska ha Emilia några/någon dag, vi har inte bestämt några dagar än så vi får väl se hur det blir :)
Dom frågade om dom fick det så varför inte? Det var ju längesen dom fick ta hant om småttingar :p

Ha en trevlig dag, solen skiner idag! Helt otroligt!

Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0