Holmen

Hej hopp!

I Lördags blev det intag av några öl och så blev det ett besök på holmen i Järdefors, det var skoj men fan så kallt. :p
Frida och hennes karl kom och hämtade mig vid 11 tiden på Söndagen, för jag sov inte hemma i min säng ;p hehe.
Nu blir det lugnt ett par helger framöver har jag bestämt för det har blivit rätt så mkt festande den senaste månaden och om 2 veckor börjar jag jobba så nu ska jag ta tillvara på tiden med min lillplutta =)
Förkyld har/är vi hela bunten också men det börjar gå åt bättringshållet, iaf för min del.
Emilia har 3 tänder på G på en och samma gång så för hennes del bidrar ju det också till att hon blir snorig och lite feber då och då, och så är hon lite bitter :p hehe.

Nu har Emilia sovit 45 min och nu vaknade hon igen så nu måste jag avsluta.
Hej Hej!


'Jag väntar dag in och dag ut - När ska det ske?'


Kommentarer
Postat av: You know who

Det kommer när du minst anar det ;)

2009-06-09 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0