Jag ser det regnar, jag ser det regnar det är väl roligt HURRA!

Tjohoppsan!

Denna helg har vi inte gjort mkt alls, vi har vart och hälsat på hos Nettan, Bengan och barnen och så har vi såklart varit hos kusinen Elin :p hehe.
Vi har sovit hos mamma/mormor i helgen, hon är inte nå pigg alls. Hon har lunginflammation så hon har typ bara varit sängliggandes. =/
Vädret har ju bara bjudit på regn dom senaste dagarna, när ska det sluta regna? Så jävla tråkigt med regnrusk hela tiden! Vart är sommaren?! Brr..

Chefen ringde igår och gav mig tider för introduktion.
Jag ska jobba på Måndag 15-21 och Tisdag 7-13.
Det kommer nog kännas konstigt och ovant, men det ska bli riktigt skönt att få börja jobba igen och göra något om dagarna =) Och så får man väl förhoppningsvis en extra slant på kontot :p

Nu ska jag återgå till min lilla snutta!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0