Stress

God morgon eller förmiddag eller vad man ska säga.

Morgonen började med stress för vi sov över, Emilia börjar på dagis kl 9 och vi vaknade kl 9 :p
Jag ringde och sa att vi skulle bli lite sen.
Efter dagis ska vi gå till BVC på 15 månaders kontroll, ska bli kul att se hur stor hon har blivit nu =)

Det är lite dåligt med bloggande nu, jag känner liksom inget behov av o skriva och ingen lust, samt att Emilia är lite svörsövd på kvällarna och så är man ju så trött själv så man orkar liksom inte engagera sig i datorn. :p
Men jag hoppas ni fortsätter att titta in titt som tätt ändå, för det kan ju ha kommit ett nytt inlägg. hehe =)

Nu ska jag dona med lite annat, men jag skriver säkert ett inlägg senare och talar om hur stor älsklingen har blivit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0